понеділок, 5 листопада 2018 р.

Вічний Вчитель Василь Сухомлинський

30 жовтня 2018 р. у Шегинівській ЗОШ І- ІІІ ст. відбулися педагогічні читання до 100-річчя  від дня народження В.О. Сухомлинського з проблеми « Ідеї В. О. Сухомлинського  в контексті Нової української школи». Заступник директора школи з НВР Кундис Г. І. наголосила, що Нова українська школа потребує нових підходів до навчання, які ґрунтуються на засадах педагогіки партнерства, співпраці між учнями та вчительством, відходу від авторитарної моделі спілкування, що вимагає переосмислення ролі і педагога, і учня. У концепції «Нова українська школа» зазначено: «У центрі освітнього процесу мають бути не формули і правила, а дитина, яка у сприятливому навчальному середовищі, створеному педагогом на конкретному уроці і поза ним, розвиває свої риси – відвагу, наполегливість, працьовитість, стійкість, оптимізм, рефлексивне ставлення до помилок, толерантність тощо». Значна роль у цьому процесі належить учителю, адже школа й учителі повинні формувати особистість відповідно до вимог сучасності. Тому знову і знову гортаємо книги В.О.Сухомлинського, щоб зрозуміти мудрість педагогічних порад Великого Педагога. Сухомлинський наголошував на тому, що запорукою успіху у справі навчання та виховання є висока педагогічна культура: «Питання, що запалює іскру творчості, виникає тоді, коли ти хочеш бачити свою справу, свою працю, результати своєї праці кращими, ніж вони є зараз, коли тобі не дає спокою думка: чому твої зусилля не приводять до того, до чого вони, здавалося б, повинні привести?».Змістовні відео та мультимедійні презентації, доповіді  та реферати з життя та творчості В.  Сухомлинського підготували  вчителі  Шумило Н. Д., Букса М. Р., Дилян Г. Л.. Вінокурова Р. В., Хитра І. Я., Яворський  В. Ю., Дьякова О. М., Мусійовська  Н. І.  Вчитель математики Буцик М. Г. розкрив питання різнобічної педагогічної спадщини Великого Педагога та закликав не забувати відомих науковців, професорів -  наших земляків  Р. Машталіра, М. Менцинського, О. Муштука , В.  Василечка , В. Малаховського .
Параска Є. С., вчитель початкових класів,  у своїй доповіді розкрила поняття «виховання красою слова», за допомогою книг, а саме казок.  Представила  погляди В.О. Сухомлинського на проблему виховання словом та його практичну діяльність у прищіпленні учням любові до слова, висвітлила думки про значення слова у вихованні дитини.
На завершення вчитель початкових класів Дах Х. П.  підготувала змістовну та цікаву презентацію « Він прожив за життя три життя…» де розкрила основну мету навчально – виховного процесу В. Сухомлинського – всебічний розвиток особистості, які педагог реалізовував через дев’ять принципів навчання та виховання.






                    



                        





                        


Немає коментарів:

Дописати коментар