18 лютого 2019 р. у Шегинівській ЗОШ І- ІІІ ст. розпочато методичну декаду «Від креативної особистості вчителя до креативної особистості учня». Проведенню методичної декади передувала певна робота. На методичній раді школи був розроблений план проведення методичної декади, визначені відповідальні за проведення даних заходів та відкритих уроків у рамках обраної проблеми. Заступник директора школи з НВР Кундис Г. І. провела «Методичну кав’ярню», де ознайомила педагогів із планом заходів та термінами їх проведення. На початок заняття Галина Іванівна запропонувала інтерактивну вправу «Креативний вчитель. Який він? Креативний учень. Який він?», де вчителі на сонячних промінцях із паперу записували свої відповіді і прикріплювали їх на дошці. Цікаво та змістовно було розкрито питання «Креативні технології навчання, як засіб формування мислення майбутнього». Виконуючи вправу «Бінго», вчителі вкотре переконалися, що ігрові технології важливі у навчальній діяльності . Не менш цікаво були представлені такі форми роботи на уроках як написання сенканів, робота в групах, створення лепбуків. Ефективною була вправа «Доповни розпочате», де вчителі у групах працювали над початком оповідання і продовжували його на власний розсуд, а потім зачитували вголос. Весело та емоційно педагоги складали креативні історії з життя школи за картинками, зображеними на екрані. На завершення було зазначено, що методична декада це один із шляхів підвищення професійності педагога і потрібно завжди прагнути більшого і йти в ногу з часом.
Немає коментарів:
Дописати коментар